Kodak voegt Computer 2000 toe aan distributeurslijst in België

Vianen, 1 februari 2000 - Kodak Digital & Applied Imaging heeft Computer 2000 toegevoegd aan haar lijst van distributeurs in België, voor de verkoop van digitale cameraproducten. Computer 2000, opgericht in 1983 te München en thans de grootste IT-distributeur in Europa, maakt deel uit van de Tech Data Group.

Kodak Digital & Applied Imaging biedt snelle, gemakkelijke en effectieve end-to-end oplossingen voor digitale beeldverwerking, voor zowel zakelijk, professioneel als persoonlijk gebruik. De productportfolio bevat alle aspecten van het digitale proces, van opname en opslag tot beeldmanipulatie en afdruk, met onder andere digitale camera's, imaging software, print en CD-media. De laatste informatie over Kodak's digitale producten en diensten is beschikbaar op Internet: https://www.kodak.com. Bel voor gratis informatie over Kodak D&AI producten in de Benelux de helpdesk in België (02) - 7131445.

(GEN01.BX)

Zoekwoorden: