Kom naar de Open dag van het Jungiaans instituut

Open dag van het Jungiaans instituut, instituut voor dieptepsychologie, op zaterdag 16 maart van 13.00 - 16.00 uur.

Nijmegen, 20130304 -- Op 16 maart a.s. is er weer een open dag op het Jungiaans instituut in Nijmegen. Als u benieuwd bent naar de opleidingsmogelijkheden kom dan naar de open dag. U bent van harte welkom vanaf 13:00 uur.

Tijdens de open dag maakt u kennis met alle opleidingsmogelijkheden op het instituut. Om 13.00 uur begint de algemene voorlichting en daarna kunt u alle vragen die u heeft stellen aan docenten, studenten en therapeuten. Naast de opleiding tot Analytisch therapeut kunt u bij het instituut ook terecht voor de module Jungiaanse psychologie & persoonlijke ontwikkeling; diverse trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling; analytische coaching; managementtrainingen; gecertificeerd C.A.D.T.® of R.A.P.P.® consultant worden of de leergang organisatieadviseur volgen.

www.jungiaansinstituut.nl

www.jim-tcc.nl