Gemeente Weert

6 augustus 2001
KOMENDE WEKEN ASFALTERINGSWERKZAAMHEDEN IN WEERT

De komende weken wordt er in Weert aan nogal wat wegen gewerkt. Het gaat om periodiek onderhoud aan wegen in enkele wijken, kerkdorpen en in het buitengebied. De klus begint dinsdag 7 augustus en duurt tot donderdag 27 september a.s.

Het betreft veelal kleine stukken wegdek die opnieuw moeten worden geasfalteerd of waaraan kleinere onderhoudswerkzaamheden zullen worden verricht. In alle gevallen worden de omwonenden door de aannemer van de werkzaamheden op de hoogte gebracht. Mocht het nodig zijn, dan worden straten tijdelijk afgesloten en wordt een omleidingsroute aangegeven.

De werkzaamheden worden uitgevoerd door Aannemingsbedrijf Van Lee B.V.

In de meeste gevallen is men één of enkele dagen aan een stuk weg bezig. Er zijn ook wat omvangrijker klussen die ongeveer een week duren. Dat betreft de Bocholterweg (Altweerterheide), de Molenweg (Stramproy) en de Ittervoorterweg, de Spechtenbaan, de Venboordstraat en het Hennenstraatje (alle vier in Swartbroek). Laatst gewijzigd op: dinsdag 7 augustus 2001

Deel: ' Komende weken asfalteringswerkzaamheden in Weert '