Koningsdag Houthem Sint Gerlach

Houthem - St. Gerlach, 20170404 -- Enthousiast wordt er gemeld dat, nadat Kindervakantiewerk Houthem besloten had te stoppen met het organiseren van Koningsdag, er een nieuw oranjecomité ontstaan is. Na 2 jaar wordt op 27 april aanstaande vanaf 13.00u weer een feestelijke dag georganiseerd in de Sint Gerlachstraat. De vrijwilligers van JongHouthem hadden zich al laten ontvallen dat ze er voor open zouden staan de festiviteiten rondom Koningsdag op zich te willen nemen. Met hulp van Wij Houthem wordt er een mooi en spetterend feest voor het hele gezin van gemaakt, waarbij een fiets- en/of rolstoeloptocht, springkussens, een vrijmarkt en veel vertier zeker niet zullen ontbreken.

Voor de vrijmarkt wordt een ieder opgeroepen leuke ideeën te bedenken, van het aanbieden van een spel tot het verkopen van cupcakes. Danwel voor het spekken van de eigen portemonnee of het doneren aan een goed doel. Van spectaculaire, ludieke acties tot het verkopen van te kleine kledij.

Natuurlijk is het nieuwe comité nog naarstig op zoek naar vrijwilligers en andere sympathisanten, dus als er iemand is die, op welke manier dan ook, iets kan of wil betekenen voor de Houthemse jeugd en daarnaast het Koningshuis gunstig gezind is, laat van je horen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Koningsdag Houthem Sint Gerlach '