Uitreiking koninklijke onderscheiding

persbericht onder embargo

Burgemeester Marianne Besselink reikt A.G.J. Peppelman uit Zelhem koninklijke onderscheiding uit op 4 november a.s.

Uit handen van burgemeester Marianne Besselink ontvangt A.G.J. Peppelman uit Zelhem tijdens een bijeenkomst van de Huurdersvereniging in de Oranjehof op de Pr. Beatrixstraat 41 in Zelhem op 4 november a.s. een koninklijke onderscheiding (Lid in de Orde van Oranje-Nassau). Dit gebeurt om ca. 19.30 uur.

De heer A.G.J. Peppelman maakt en maakte zich op diverse manieren verdienstelijk voor de plaatselijke samenleving. O.a.:

1977-2002 vrijwilliger van wandelvereniging WSV de Ploeg in Zelhem

1992-2014 vrijwilliger bij FNV regio Oost (o.a. voorzitter, secretaris en adviseur)

1994-heden medeoprichter en bestuurslid Huurdersvereniging in Zelhem

1997-2009 bestuurslid Programmaraad UPC Oost Gelderland

Daarnaast heeft de heer Peppelman zitting in de Commissie Woningraad van woonzorgcentrum de Zonnekamp in Zelhem.

Het mag duidelijk zijn dat hij zich hiermee geruime tijd voor de samenleving heeft ingespannen. De duur, maatschappelijke betekenis en uitstraling van zijn activiteiten hebben tot de koninklijke onderscheiding geleid.

Voor het bovenstaande geldt een embargo tot en met 4 november 2015 20.00 uur!

Als persrelatie bent u van harte welkom om tijdens de uitreiking van de onderscheiding op 4 november aanwezig te zijn.

Hengelo (Gld), 2 november 2015

Zoekwoorden: