KPMG


01-01-1999
KPMG Verheldert: een reclamecampagne met ambitie

KPMG is in oktober een uitgebreide reclamecampagne gestart in dagbladen en tijdschriften. Het thema luidt KPMG Verheldert en maakt deel uit van een internationale campagne met hetzelfde basisthema (It's time for clarity) die medio september is gestart. Met het thema KPMG Verheldert speelt KPMG in op het feit dat ondernemingen in toenemende mate geconfronteerd worden met een gebrek aan tijd en een overvloed aan informatie, waardoor het steeds moeilijker wordt om de juiste beslissingen te nemen. Als toonaangevende adviesorganisatie wil KPMG bedrijven en organisaties helderheid verschaffen in een markt die steeds onoverzichtelijker wordt en complexe problemen terugbrengen tot de kern. Met de campagne voegt KPMG dan ook een belangrijk onderscheidend aspect toe aan de vertrouwde KPMG-kenmerken als kwaliteit en betrouwbaarheid.

Deel: ' KPMG Verheldert een reclamecampagne met ambitie - 949 '




Lees ook