KPN

Goedkoper bellen dankzij extra VoordeelNummers Nederland Maandag 13 September 1999

Klanten van KPN Telecom kunnen extra besparen op hun telefoonkosten door gebruik te maken van VoordeelNummers Nederland. Tot nu toe biedt KPN Telecom maximaal 3 voordeelnummers aan. Dat mogen er vanaf morgen (14 september) maximaal 10 zijn. Op gesprekken naar deze voordeelnummers krijgen klanten 10% korting. De korting wordt gegeven op alle gesprekskosten inclusief het starttarief.

VoordeelNummers Nederland zijn alleen beschikbaar voor klanten met een zogenaamde enkelvoudige aansluiting. In de praktijk zijn dat vrijwel alle particuliere aansluitingen (analoog en ISDN-2). De tien voordeelnummers kunnen vaste- en maximaal één mobiel telefoonnummer zijn. Ook op doorgeschakelde gesprekken (bijvoor-beeld
*21) van de eigen aansluiting naar een van de voordeelnum-mers wordt 10% korting gegeven.

Aantrekkelijke voordeelnummers zijn bijvoorbeeld het inbelnummer van de internet serviceprovider en het nummer van de eigen mobiele telefoon. Sommige telefoonnummers, zoals semafoon-, Buzzer-, 090X Servicenummers en Personal Number kunnen geen voordeelnummer zijn. Dat geldt ook voor CallMax en
Call Seiko nummers.

Voordeelnummers opgeven

Om voor de korting van 10% in aanmerking te komen geeft de klant eerst zijn persoonlijke VoordeelNummers Nederland op. Daarvoor berekent KPN Telecom éénmalig fl. 10,00 (incl. BTW) aan entreekosten. Klanten die al 3 voordeelnummers hebben, kunnen deze gratis uitbreiden naar 10.

Klanten kunnen hun voordeelnummers opgeven door te bellen met het gratis nummer 0800-0429. Een sprekende computer begeleidt de klant dan stap voor stap door het proces. Zeven dagen na het opgeven van een voordeelnummer profiteert de klant van de korting.

Vorig bericht Overzicht Volgend bericht

Deel: ' KPN Extra VoordeelNummers Nederland '