KPN

Datum: 16/2/1999 12:45, Categorie: telecom KPN TELECOM INTRODUCEERT GOEDKOPER BELLEN VIA VOORDEELNUMMERS KPN Telecom introduceert begin april a.s. de mogelijkheid om via het vaste telefoonnet 3 telefoonnummers met 10% korting te bellen. Klanten die gebruik willen maken van deze zogenaamde VoordeelNummers Nederland betalen hiervoor eenmalig f 10,= (inclusief BTW) voor de administratieve verwerking.

Klanten kunnen drie nummers in Nederland opgeven als voordeelnummer. Dit kunnen zowel nummers binnen - als buiten de regio zijn. Eén van de voordeelnummers kan ook het nummer van een mobiele telefoon zijn. Ook op doorgeschakelde gesprekken (bijvoorbeeld via *21) vanaf het eigen nummer naar een van de voordeelnummers krijgt men 10 % korting. Klanten ontvangen de komende weken thuis informatie over de manier waarop zij zich kunnen opgeven voor VoordeelNummers Nederland. Op het mobiele netwerk van KPN Telecom bestaan voordeelnummers al langer.

Sommige telefoonnummers kunnen geen voordeelnummer worden. Dit geldt voor betaalde servicenummers, semafoon- en Buzzer-nummers. Ook internationale nummers kunnen niet opgegeven worden als voordeelnummer. De voordeelnummers zijn niet van toepassing op het BelBudget-abonnement.

Deze introductie past in het plan om de telefoontarieven in het eerste half jaar van 1999 te verlagen. Dit plan is op 24 november jl. door KPN aangekondigd.

Zoekwoorden:

Deel: ' KPN introduceert goedkoper bellen via voordeelnummers '