L'eau aan de slag voor de Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij


AMSTERDAM, 20151027 -- De Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij (NBWM) heeft l’eau uitgekozen om een lead-generation programma op te zetten. NBWM verzorgt valutatransacties voor Nederlandse import- en exportbedrijven, die handelen buiten de eurozone. NBWM biedt haar klanten in vrijwel alle gevallen aanmerkelijk gunstiger tarieven dan de grote banken dat doen.

NBWM bestaat inmiddels ruim anderhalf jaar en heeft haar kantoor op de Amsterdamse effectenbeurs.

Martin ter Braak (Head of Marketing NBWM): “De fase waarin we nu zijn beland maakt de weg vrij voor een uiterst gerichte wervingstrategie. L’eau verraste ons met een hele eigen visie daarop.”

Olaf Cox (partner / client service director l’eau): “NBWM past bij een bureau als het onze. Een uitdagende partij die het opneemt tegen de gevestigde orde. Maar die om succesvol te zijn op nog indringender wijze moet communiceren. We helpen ze daar graag bij.”

L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels ruim 15 jaar.
Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®.
L’eau werkt naast NBWM o.m. voor crossmediale klanten als Nuon, Yarden, Aegon, KWF
Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Brand New Day en Cordaid.


Deel: ' L'eau aan de slag voor de Nederlandsche Betaal & Wisselmaatschappij '




Lees ook