LA PERLA LIVING

Innovatief concept voor wonen in het buitenland naar Amsterdam

Persbericht 2 oktober 2001

La Perla Living brengt uniek en innovatief concept voor wonen in het buitenland naar Amsterdam

Op 5 oktober a.s. opent La Perla Living haar Nederlandse showroom in gebouw Byzantium op de hoek van de Stadhouderskade en het Vondelpark.

De opening van deze nieuwe showroom betekent een belangrijke stap in de snelle, internationale expansie van La Perla Living die een uniek en innovatief woonconcept op de markt brengt. 'Via een netwerk van showrooms in strategische gebieden wordt optimaal ingespeeld op de wens van de klant om zo dicht mogelijk bij huis contact te leggen met de organisatie die het wonen in het buitenland begeleidt', aldus Geert Duizendstraal, oprichter en CEO van La Perla Living. 'Steeds meer klanten in het hogere segment van de markt stellen prijs op de persoonlijke benadering van La Perla Living waarbij wonen op unieke locaties wordt gecombineerd met een bijzondere architectuur en uitgebreide diensten en faciliteiten. Waar ook ter wereld een La Perla Living huis betrokken wordt, de klant weet altijd waar hij aan toe is. Zorgeloos wonen op de mooiste plekjes ter wereld krijgt zo daadwerkelijk inhoud'.

Op dit moment realiseert La Perla Living haar concept in een aantal projecten aan de Spaanse zuidkust rondom Marbella en in de Dordogne in Frankrijk. Aan verdere groei van het aanbod wordt momenteel gewerkt in de Provence, Toscane en de Algarve.

La Perla Living is een internationale onroerend goed organisatie die als eerste wereldwijd een uniek en innovatief woonconcept aanbiedt waarbij zorgeloos wonen op de mooiste plekjes van de wereld gestalte krijgt via bijzondere architectuur en een uitgebreid scala aan diensten en faciliteiten.

Deel: ' La Perla Living opent showroom in Amsterdam '