WESTLAND/UTRECHT HYPOTHEEKBANK

Lagere notariskosten met Westland/Utrecht

Amsterdam, 17 mei 1999

Lagere notariskosten en klusjesman bij afsluiten hypotheek Westland/Utrecht biedt klant met HuisSupport dienstverlening in natura

Klanten die bij Westland/Utrecht Hypotheekbank een nieuwe hypotheek afsluiten, daarbij gebruik maken van de opneemfaciliteit en de offerte uiterlijk 31 augustus 1999 accepteren, besparen al snel f 1000,- op toekomstige notariskosten. Westland/Utrecht biedt hun bovendien HuisSupport, een extra dienstverlening in natura. Klanten kunnen aanspraak maken op een van de vier diensten van HuisSupport: vier effectieve werkuren van een klusjesman (KlusSupport), een advies-op-maat voor beveiliging van de woning, inclusief een brandbeveiligingspakket (BeveiligingsSupport), gegarandeerd de laagste offerte van een goede verhuizer (VerhuisSupport) of acht werkuren van een erkende hovenier voor slechts f 299,- (HoveniersSupport).

Opneemfaciliteit bespaart notariskosten
Iedereen die een hypotheek afsluit, zal het hypotheekbedrag via de notaris moeten inschrijven in het kadaster. Deze zogenaamde hypothecaire inschrijving is een eenvoudige, maar kostbare handeling. Als de klant na verloop van tijd de hypotheek wil verhogen, voor bijvoorbeeld een verbouwing, moet hij opnieuw de gang naar de notaris maken en een flink bedrag betalen. Door middel van de 'opneemfaciliteit' regelt de klant bij Westland/Utrecht meteen al een hogere inschrijving van minimaal f 100.000,-. Dat kost dan bij het afsluiten een klein bedrag meer aan notariskosten (circa f 50,-), maar bespaart de klant zo'n duizend gulden aan toekomstige notariskosten. Uiteraard zal Westland/Utrecht een nieuwe kredietbeoordeling uitvoeren wanneer de klant de hypotheek daadwerkelijk wil verhogen. Voor meer informatie over het aanvragen van een hypotheek bij Westland/Utrecht kunnen geïnteresseerden contact opnemen met hun hypotheekadviseur of www.wubank.nl raadplegen.

Het intermediair van Westland/Utrecht is begin mei via een mailing op de hoogte gesteld van een actie ten aanzien van 'een hypotheek met rek'. Een groen elastiek begeleidde de brief. Vorige week werd het intermediair uit de doeken gedaan wat het elastiek symboliseert. In aansluiting op de dienst HoverniersSupport ontving een selectie van deze tussenpersonen een tuin CD-Rom.

Deel: ' Lagere notariskosten met Westland/Utrecht '