Afas

- Nieuwe relaties

mei 1999

Inleiding

In mei 1999 is het dan zo ver. Dan zal de Windows-variant van AFAS Junior gelanceerd worden.
Dit product is een echt nieuw product en geen Windows-versie van AFAS Junior voor DOS.
Door deze totaal nieuwe opzet is AFAS in staat een product te bieden, dat voor Windows is ontwikkeld en gebruik maakt van de nieuwste Microsoft-technieken en de unieke MS SQL Server 7.0 database.

Advertentiecampagne

AFAS SMALL BUSINESS zal met een landelijke advertentiecampagne in het officiële orgaan van de Kamers van Koophandel in Nederland, “de Kamerkrant”, onder de aandacht van het Nederlandse bedrijfsleven gebracht worden. Met dit medium worden alle bedrijven in Nederland bereikt. Deze advertentie is vooral gericht op kleine ondernemingen, starters en doorstarters. Zij worden langs deze weg geattendeerd op de unieke oplossing die de software van AFAS in combinatie met uw begeleiding biedt. AFAS voor Windows is een uiterst professioneel topproduct voor het middenbedrijf, dat AFAS nu ook geschikt gemaakt heeft voor de kleine ondernemingen. De nadruk zal gelegd worden op de grote waarde van de begeleiding, die u als administratie- of accountantskantoor aan uw cliënten geeft, als zij overgaan tot de aanschaf van dit AFAS-product.

AFAS heeft u eind 1998 schriftelijk uitgenodigd te participeren in deze advertentiecampagne. Uw bedrijfsnaam, uw vestigingsplaats en uw telefoonnummer worden dan genoemd in de paginagrote advertentie, die in 1999 acht keer geplaatst gaat worden. Ca. 100 kantoren hebben zich inmiddels aangemeld. Speciaal voor deze deelnemers zijn op 20 en 21 april 1999 voorlichtingsavonden georganiseerd en zullen nog aanvullende opleidingssessies georganiseerd worden, zodat een goede kennis van dit nieuwe product kan worden opgebouwd.

Nieuwe relaties

Deze advertentiecampagne kan voor de deelnemende kantoren nieuwe relaties opleveren, omdat dit nieuwe product uitsluitend op advies van de desbetreffende kantoren kan worden aangeschaft. Mocht onze uitnodiging voor deelname aan deze campagne u niet bereikt hebben en bent u wel degelijk geïnteresseerd in deelname, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten. Misschien kunnen wij u in de loop van het traject nog laten instappen.

©1996-1999 AFAS Software BV, Philipsstraat 2, Postbus 309, 3830 AJ Leusden, Tel. 033-4341800.

Deel: ' Lancering Afas Small Business voor Windows in de Kamerkrant '