Lancering eurosceptische denktank in Amsterdam

Amsterdam, 20150527 -- De denktank "Forum voor Democratie" wordt officieel gelanceerd op 1 juni 2015 door de voorzitter Thierry Baudet. Ter gelegenheid van de lancering vindt een symposium plaats in Hotel de l’Europe in Amsterdam met o.a. de Britse europarlementariër Dan Hannan en de IJslandse politicus Gudlaughur Thor.

Het Forum voor Democratie is niet-partijgebonden en geheel onafhankelijk. Het brengt monetair economen, juristen, econometristen, filosofen en ondernemers bij elkaar om nieuwe oplossingen te vinden voor de problemen die de veroorzaakt worden door Europese Unie en de euro. Forum voor Democratie gelooft in een onafhankelijk en democratisch Nederland dat internationaal gericht is, dat samenwerkt en handel drijft zonder soevereiniteitsverlies. Voor meer informatie: www.forumvoordemocratie.nl.

Het programma van het lanceringssymposium is als volgt:

19.00 – inloop en ontvangst met walking dinner & drinks

19.30 – openingswoord door voorzitter Thierry Baudet

19.45 – lezing Dan Hannan MEP

Dan Hannan is europarlementarier voor de Britse conservatieve partij en auteur van o.m. ‘A Doomed Marriage: Britain and the EU’.

20.30 – lezing Gudlaughur Thor

Gudlaughur Thor is lid van het parlement van IJsland. Hij is een pleitbezorger van de EVA: de Europese Vrijhandels Associatie, het alternatief voor de EU.

21.00 – paneldiscussie o.l.v. Jort Kelder met als thema:

10 jaar na het referendum: hoe denken we nu over Europa en de euro?

Deelnemers o.a. Elbert Dijkgraaf (SGP) en Mark Harbers (VVD)

22.00 – feestelijke borrel

Wilt u hierbij aanwezig zijn, stuur dan een email aan info@forumvoordemocratie.nl

Deel: ' Lancering eurosceptische denktank in Amsterdam '