Lancering nieuw logo Dietz: van communicatie naar strategie

UTRECHT, 20170921 -- Het Utrechtse adviesbureau Dietz Communicatie, dat in 2005 is opgericht, lanceert een nieuw logo. Het bureau heeft zich in twaalf jaar ontwikkeld tot hét bureau voor strategie en communicatie in de bouw, infrastructuur, ruimtelijke ontwikkeling en vastgoed. De afgelopen twaalf jaar is vastgehouden aan hetzelfde logo, waarbij het accent lag op communicatie. Nu dit accent steeds meer is verschoven van communicatie naar strategie, is de naam ‘communicatie’ losgelaten in het logo.

[Het nieuwe logo van Dietz]

Luc Dietz: “De afgelopen jaren zijn we steeds vaker een strategisch partner voor onze opdrachtgevers om maatschappelijke initiatieven in de samenleving te positioneren en daar vervolgens ook draagvlak voor te verwerven. In het nieuwe logo zien we dat we onze klanten graag een spiegel voorhouden. We sparren op boardroom-niveau over vraagstukken waar onze opdrachtgevers echt buikpijn van hebben. Dat zijn gesprekken die verder gaan dan alleen communicatie.”

Dietz Strategie & Communicatie laat de gereedschapskist met communicatiekennis niet los. De communicatiekennis in de domeinen bouw, infrastructuur, ruimtelijke ontwikkeling en vastgoed blijft de basis om vraagstukken op strategisch niveau te beantwoorden. Juist de combinatie van goede communicatie in combinatie met de juiste strategie, maakt het mogelijk om draagvlak te creëren voor ruimtelijke opgaven.

Zoekwoorden:

Deel: ' Lancering nieuw logo Dietz van communicatie naar strategie '