Langer plezier met nieuw Performance Condoom

NIJMEGEN, 20120119 -- Condoomfabriek introduceert een nieuw Performance Condoom, dat zorgt voor betere prestaties op volledig natuurlijke basis. Het latex in de kop van het Performance Condoom is dikker dan normaal, waardoor deze minder gevoelig is. Hierdoor kan het liefdesspel langer worden volgehouden, zonder toevoeging van een verdovend glijmiddel.

Co-CEO Robin Weesie: 'Voor veel jongeren is de daad een spannende bezigheid, waardoor het feest vaak snel is afgelopen. Hierdoor worden veel jongens onzeker. Met de introductie van het Condoomfabriek Performance Condoom lossen wij dit probleem op.'

Condoomfabriek.nl lanceert het nieuwe Performance Condoom tijdens de erotische lifestylebeurs KamaSutrA, welke komend weekend plaats heeft in de Jaarbeurs Utrecht. Daarnaast is het Performance Condoom te bestellen via de website Condoomfabriek.nl.

Over Condoomfabriek.nl
Op Condoomfabriek.nl bestellen consumenten anoniem, snel en goedkoop condooms. In korte tijd is Condoomfabriek.nl uitgegroeid tot de grootste website van Nederland als het gaat om de online verkoop van voorbehoedsmiddelen. De condooms van Condoomfabriek.nl zijn uitgebreid getest en voldoen ruimschoots aan de Europese (CE) kwaliteitsnormen. Naast een brede keuze uit verschillende soorten condooms, biedt Condoomfabriek.nl ook een groot assortiment glijmiddelen, toys en gifts. Daarnaast is verzending op Condoomfabriek.nl altijd gratis.

Over CG (Creative Group)
CG (Creative Group) beheert een portfolio van grote Nederlandse websites en webshops: Beltegoed.nl, Condoomfabriek.nl, Giftcards.nl en SMScity.com. Met meer dan 10 jaar ervaring in het online landschap heeft CG zich ontwikkeld tot een sterke organisatie op het gebied van internet en E-commerce.

Deel: ' Langer plezier met nieuw Performance Condoom '