LearningGuide Solutions verwacht sterke groei op Engelse markt

'S-HERTOGENBOSCH, 20070129 -- Met de benoeming van Joe White tot general manager van haar activiteiten in Engeland wil LearningGuide Solutions BV in Den Bosch een grotere greep krijgen op de markt van elektronisch leermateriaal in Engeland.

Door de toenemende druk op kosten voor opleiding en training in de IT-sector, vooral ook door het steeds vaker wisselen van personeel, neemt bij veel bedrijven de behoefte toe aan directe leerondersteuning op de werkplek zelf. Het gaat daarbij in veel gevallen om interactieve, prestatie verhogende ondersteuning voor specifieke, bedrijfseigen toepassingen, procedures en processen, maar ook in het gebruik van de software producten van Microsoft.

LearningGuide Solutions BV verwacht haar omzet- en winstdoelstelling in 2007 aanzienlijk te verbeteren door de benoeming van Joe White, die in de afgelopen 25 jaar een reputatie heeft opgebouwd op het gebied van elektronisch leren in Engeland. De markt voor electronisch leren maakt een sterke groei door, mede als gevolg van de alom aantrekkende economie.

Met de leermiddelen en software producten LearningGuide en LearningGuide Manager van de Brabantse onderneming neemt binnen bedrijven de noodzaak voor - vaak buitenshuis - opleiding en training sterk af. Werknemers worden gestimuleerd taakgerichte problemen direct achter de pc zelf op te lossen, zonder kostenverhogende tussenkomst van een helpdesk of het tijdverslindend raadplegen van ingewikkelde handleidingen. De electronische online leerondersteuning is geintegreerd in de werkplek van de werknemer.

LearningGuide Solutions BV levert producten en diensten die medewerkers ondersteunen in het toepassen van nieuwe kennis en vaardigheden in veranderingsprocessen. Zo wordt de productiviteit verhoogd en blijven de supportkosten laag.

Over LearningGuide Solutions BV

LearningGuide Solutions BV is leverancier van LearningGuide en LearningGuide Manager.
LearningGuide is een product dat gebruikers op een heldere wijze ondersteunt bij het toepassen van informatie- en communicatiesystemen. De LearningGuide Manager is een auteurs- en publicatiesysteem waarmee u eenvoudig en snel uw eigen LearningGuide kunt onderhouden.
Naast het ontwikkelen van de LearningGuide en LearningGuide Manager houdt LearningGuide Solutions BV zich bezig met de ontwikkeling van standaard en maatwerk instructiemateriaal (waaronder ECDL) en applicatieontwikkeling op maat in de MS Office omgeving.
LearningGuide heeft kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Deel: ' LearningGuide Solutions verwacht sterke groei op Engelse markt '