LearningGuide Solutions wordt Ontuitive

's-Hertogenbosch, 20120201 -- LearningGuide Solutions, een organisatie die wereldwijd actief is op het gebied van performance support en embedded learning oplossingen, kondigt haar nieuwe bedrijfsnaam – Ontuitive – aan.

Ingmar Volmer, Marketing Director bij Ontuitive, licht de keuze voor de naamswijziging toe: “de naam Ontuitive is een speelse variant op het Engelse woord intuitive. Wij positioneren Ontuitive als een organisatie die de acceptatie van nieuwe software, procedures en processen intuïtiever wil maken. De naam beeldt enerzijds de gedachte achter onze producten en mogelijkheden voor onze relaties uit en anderzijds de positieve energie die binnen onze snel groeiende organisatie voelbaar is”.

In 2011 ontving de organisatie een kapitaalinjectie van een Amerikaanse investeerder waardoor de organisatie nog meer in staat is om nieuwe producten en services te ontwikkelen.  Hierdoor kan Ontuitive zich nog beter positioneren in zowel de marktsegmenten die zij nu bedienen als de markten die zij in de toekomst willen gaan benaderen.

"2012 is een belangrijk jaar voor ons. De investering heeft ons de benodigde middelen verschaft die we nodig hebben om te kunnen groeien. De naamswijziging naar Ontuitive is de eerste  stap in het proces van het realiseren van een grotere naamsbekendheid” vult Volmer aan.

De markt voor performance support kent een sterke groei en Ontuitive bevindt zich in de juiste positie om te voldoen aan de toenemende vraag. “Het verkorten van de tijd tot medewerkers productief zijn is zowel een kans als een uitdaging”.  Aan het woord is Alfred Remmits, CEO van Ontuitive. “Het zoeken naar de benodigde informatie en het analyseren ervan neemt bijna 25 procent van de tijd van een medewerker in beslag. Het verminderen van deze tijd voordat men over de juiste informatie beschikt is een kans voor organisaties om de productiviteit te verhogen, de tijd om vaardigheden te leren te versnellen en om de prestatie te verbeteren. Ik ben erg enthousiast over de explosieve groei die onze organisatie doormaakt. Ik ben ervan overtuigd dat deze groei bewijst dat performance support en embedded learning oplossingen zowel nodig als waardevol zijn”.

Vanaf 1 februari 2012 voert Ontuitive Benelux BV de naamswijziging door. De kantoren in de Verenigde Staten (Rochester en Washington) en het Verenigd Koninkrijk (Leicester) hebben de naamswijziging per 25 januari 2012 doorgevoerd.

Over Ontuitive

Ontuitive levert embedded learning en performance support oplossingen die zorgen voor een verhoging van de productiviteit van medewerkers. Dit doen wij door hen te helpen tijdens de momenten waarop zij leerondersteuning nodig hebben voor het vervullen van een specifieke taak: alleen op hun werkplek, worstelend met de vraag wat te doen en waar te zoeken naar de oplossing waardoor zij verder kunnen met het uitvoeren van hun werk.

Bezoek de website www.ontuitive.com voor aanvullende informatie.

Deel: ' LearningGuide Solutions wordt Ontuitive '