Ingezonden persbericht

Amsterdam, 2 augustus 2001
LEEFBAAR SLOTERMEER/GEUZENVELD INTRODUCEERT NIEUW LOGO

Wijkbelangenvereniging LSG heeft een nieuw logo in gebruik genomen. De wijkbelangenvereniging ziet de toekomst zonnig tegemoet. Het snel stijgende aantal leden van de lokale partij geeft een gunstig perspectief op de komende verkiezingen in het Stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer. Doordat het groen in het stadsdeel ernstig wordt bedreigd door de rigoreuze sloop en nieuwbouwplannen van Parkstad komt er steeds meer steun vanuit de wijken. Het bestuur van LSG heeft daarom maar eens flink de bezem door de huisstijl gehaald en komt nu met een logo dat nog eens duidelijk moet benadrukken dat de partij vindt dat wat groen is, groen moet blijven en dat ze voor renovatie en tegen sloop zijn van de veelal in het groen gelegen woningen. Ook het bedreigde sloterplas mag en zal niet bebouwd worden als het aan LSG ligt.
Met nu nog vier zetelsin de deelraad kon de lokale leefbaar partij niet veel uitrichten, maar met zicht op meer zetels in 2002 zal LSG er alles aan doen om het verkiezingsprogramma tot op het laatste detail ten uitvoer te brengen. Het nieuwe logo is te bekijken op de website van LSG: www.leefbaarslotermeergeuzenveld.nl.

R.M. van Schaik
06-53193132