Rijksuniversiteit Groningen


Lezing

Marco Gianotten over 'Succes in het digitale tijdperk'

Hoe word je een businessleider in het digitale tijdperk? Hebben de grote ondernemingen het wel in zich om vanuit hun oude businessmodel de slag te slaan naar het nieuwe? Of zijn juist de nieuwe ondernemingen de winnaars? Met een schuin oog naar de Verenigde Staten zou je dat laatste heel goed kunnen verdedigen. En hoe maak je carrière in het digitale tijdperk? Vormen grote ondernemingen wel een goeie omgeving waar jonge afgestudeerden hun creativiteit snel en makkelijk kwijt kunnen? Gek genoeg is het 'grote' bedrijfsleven in Nederland een hele gewilde werkgever, in tegenstelling tot ook weer de Verenigde Staten, waar jonge, startende ondernemingen veel uitdagender en aantrekkelijker worden gevonden. Heeft hun succes daar wat mee te maken? Marco Gianotten is adviseur voor topmanagers en auteur van diverse boeken, waaronder het recent uitgekomen boek 'Digitaal Leiderschap'.

Datum en tijd

dinsdag 28 september 1999, 16.00 uur

Spreker

Marco Gianotten

Titel

Succes in het digitale tijdperk

Plaats

zaal A 163, Faculteit Techniek, Hanzehogeschool, Zernikeplein 11, Groningen

Organisatie

Studium Generale Groningen

Informatie

tel. (050) 363 54 63

Deel: ' Lezing Marco Gianotten 'Succes in het digitale tijdperk' '




Lees ook