LIBERTEL

Libertel combineert laagste tarief met beste netwerk

Prepaid bellers bellen het goedkoopst met Libertel iZi

Maastricht, 12 maart 2000 - Met ingang van maandag 13 maart heeft Libertel het piek- en het standaardtarief van Libertel iZi drastisch verlaagd. De tariefsverlaging van 34 procent geldt zowel voor bestaande als voor nieuwe Libertel iZi-klanten. Het standaardtarief daalt van fl 1,10 naar fl 0,73 inclusief BTW en het piektarief van fl 1,45 naar fl 0,95 inclusief BTW.

Met deze tariefsverlaging biedt Libertel het goedkoopste tarief in het prepaid segment. Libertel iZi-klanten profiteren nu niet alleen van de scherpste prijs maar ook van het beste netwerk, dat wordt gekenmerkt door het grootste bereik, de zuiverste geluidskwaliteit en de beste service.

Libertel is voortdurend alert op mogelijkheden om haar marktpositie te versterken en adequaat in te spelen op de behoefte van de consument. Onlangs introduceerde Libertel mobiel bellen voor de prijs van vast onder de naam 'Libertel Budget'. Met dit actieabonnement loopt het tarief 's nachts en in het weekend zelfs terug tot minder dan 7 cent per minuut.

Libertel

Libertel N.V. gevestigd in Maastricht, is de op een na grootste aanbieder van mobiele telefoondiensten in Nederland. Libertel is voor 70 % eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone/Air Touch Group. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de Officiele Markt van de AEX-Effectenbeurs.

Zoekwoorden:

Deel: ' Libertel past tarieven aan '