Onderwerp: Lingerie ONLINE : een oplossing voor de bezige vrouw

Plaats: Hever-Schiplaken
Tel.: 075/34.31.30
Fax: 015/33.70.38

Lingerie is iin van die "gevoelige" kledingstukken waar vrouwen meestal veel koop-tijd aan besteden. Het is immers iin van de meest belangrijke verleidingsatributen. Zulk artikel op het Internet verkopen lijkt dan ook niet evident. De vrouw wenst immers ziker te zijn dat het gekochte artikel haar capaciteiten ten volle accentueert.

Toch blijkt er een belangrijk marktsegment te bestaan. Body Fashion Lingerie heeft 3 maanden geleden een test-site gestart met de betere merken (Lou, Bolero, Lejaby, Fila) om te zien in hoeverre het Interenet een markt zou kunnen zijn. Blijkt nu dat de interesse zelfs redelijk groot is.

Momenteel heeft http://users.skynet.be/BodyFashion/ reeds een 5000-tal bezoekers per maand en is sterk stijgende. De verkoop komt traag maar gestaag op gang.

Bij verdere analyse van de bezoekers en kopers blijkt dat vooral de "bezige" vrouw geonteresseerd is in het kopen via het Net: ze kopen kwaliteit, hebben weinig tijd en vertrouwen op kwaliteitsleveranciers. Meestal kennen ze die betere merken lingerie en kunnen dan ook eigenlijk aan "na-bestelling" doen. Ze weten immers dat kwaliteit gegarandeerd is en dat maten passen.

Het feit dat Body Fashion Lingerie thuis levert tegen terugbetaling en dat wisselen toegestaan wordt, is ook een garantie dat een mis-koop kan rechtgezet worden. Reden waarom ook mannen blijkbaar regelmatige klanten zijn van deze site. Zij kunnen op die manier, en zonder schroom, hun geliefde een waardevol geschenk aanbieden. Als niet-expert in de maten-kwestie hebben ze de garantie te kunnen wisselen als ze zich "vergist" hebben.

Gezien het succes gaat de site van Body Fashion binnenkort verhuizen naar www.quality-shop.com, een nieuwe Belgische shop met enkel kwaliteitsproducten van kleine ondernemers en zelfstandigen en een productie van hetzelfde huis.

Zoekwoorden:

Deel: ' Lingerie online een oplossing voor de bezige vrouw '