Bezoek de live voorvertoning van Corel® Studio

Ottawa, Canada — 26 januari 1999 — Corel Corporation heeft een live voorvertoning van Corel® Studio wereldkundig gemaakt — een nieuw adres op het web voor grafisch kunstenaars en ontwerpers die op zoek zijn naar het nieuwste van het nieuwste in downloadbare elektronische afbeeldingen.

De site bevindt zich op [ en biedt Corel® Premium Photos, Corel® Stock Photos en Corel® Illustrations, geen van alle belast met royalty's. Binnenkort komen ook Corel® Design Bits™ op de site, een verzameling downloadbare vectorclipart-afbeeldingen.

Gedurende de live voorvertoning worden voor Corel Studio speciale introductieprijzen voor afbeeldingen in de sectie Corel Premium Photos en Corel Illustrations aangeboden. De officiële introductie van Corel Studio vindt volgens verwachting plaats in het tweede kwartaal van 1999.

"Wij hebben veel tijd gestoken in onderzoek naar de behoeften van professionele ontwerpers en we zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe site precies is wat ze nodig hebben," aldus Don Sylvester, vice-president sales bij Corel Corporation. "De nieuwe site wordt doorlopend aangepast om bij de tijd te blijven, in te spelen op de allerlaatste trends en met afbeeldingen en tekeningen van de hoogste kwaliteit.

"Wij beschouwen het web als de beste manier om onze zeer gewaardeerde klanten de afbeeldingen en tekeningen aan te bieden die zij nodig hebben om hun belangrijke projecten op tijd en zonder lastige problemen af te maken – of die projecten nu grote reclamecontracten zijn of een opstel voor school," zo verklaarde Sylvester.

Sherlock plug-in

Corel heeft onlangs aangekondigd dat een Sherlock plug-in beschikbaar komt, waarmee gebruikers van Mac® OS 8.5 kunnen zoeken in de on line fotoverzameling van Corel. Breng een bezoek aan om de plug-in te openen en informatie te downloaden.

-Ruim 1000 afbeeldingen

-300 K - 29 MB bestanden, 393 x 259 tot 3903 x 2553 pixels

-Exclusief voor Corel
-Ruim 50.000 afbeeldingen

-300 K - 18 MB bestanden, 393 x 259 tot 3072 x 2048 pixels

-6,5 MB bestanden, 1650 x 1275 pixels

-Exclusief voor Corel

Corel Studio vervangt de bestaande Photo Studio-producten van Corel. De meeste titels van Corel® Photo CD en Corel® Super Ten Packs worden voor deze site bijgewerkt en verfraaid.

* N.B.: prijzen in Amerikaanse dollars zijn van toepassing op Amerikaanse en internationale klanten. Canadese klanten wordt een bedrag in de Canadese munteenheid in rekening gebracht dat gelijkwaardig is met de prijs in Amerikaanse dollars, tegen de door de creditcardmaatschappij berekende wisselkoers. Prijzen kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd.

Corel Corporation

Corel Corporation is internationaal erkend als ontwikkelaar van bekroonde grafische en zakelijke productiviteitstoepassingen. De ontwikkeling van toonaangevende producten zoals de CorelDRAW™-lijn van grafische toepassingen en de Corel® WordPerfect® Suite met waardevolle programma’s voor zakelijk gebruik gaat voortdurend door om tegemoet te komen aan de behoeften van de zakelijke, individuele en academische markt. Op zoek naar nieuwe waarde, compatibiliteit, keuzemogelijkheden en open standaards ontwikkelt Corel steeds nieuwe producten voor de platforms van Windows®, Macintosh®, UNIX, Linux® en Java™. Corel staat genoteerd op de Nasdaq Stock MarketK (onder de naam COSFF) en op de aandelenbeurs van Toronto (onder de naam COS). Voor meer informatie kunt u een bezoek brengen aan de website van Corel: www.corel.com.

Corel, WordPerfect, CorelDRAW en het Go Further-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Corel Corporation of Corel Corporation Limited. Alle overige namen van producten en bedrijven zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven of personen.

Deel: ' Live voorvertoning van Corel® Studio '