Lost Boys sponsort Arrows Formule 1 Team

Amsterdam, 2 maart 2000 - Lost Boys, een toonaangevend bedrijf op het gebied van new media en internet, sponsort met ingang van dit seizoen het Arrows Formule 1 Team, waarvan de Nederlandse coureur Jos Verstappen en zijn Spaanse teamgenoot Pedro De La Rosa deel uitmaken. Een onderdeel van de sponsoring is het bouwen van een nieuwe internet site voor het Arrows F1 Team (www.arrows.com).
Lost Boys werkt momenteel in hoog tempo aan uitbreiding in Europa en de Verenigde Staten om uit te groeien tot een wereldwijde organisatie. Met de sponsoring van Arrows wil het bedrijf haar internationale naambekendheid vergroten. Lost Boys heeft gekozen voor sponsoring van de Formule 1 omdat de snelheid, het competitie-element en de geavanceerde techniek in deze sport uitstekend passen bij het bedrijf.

Over Lost Boys
Lost Boys is een new media bedrijf, dat innovatieve en creatieve oplossingen biedt. Sinds de oprichting in 1993 is Lost Boys uitgegroeid tot een professioneel bedrijf met 200 medewerkers en vestigingen in Amsterdam, Barcelona en binnenkort in de rest van Europa en de Verenigde Staten. Tot de klanten behoren bedrijven zoals Philips, Shell, KPN en Disney. Het bedrijf combineert toptalent en een passie voor creatie met een gedegen praktijkervaring en staat synoniem voor kwaliteit, originaliteit en creativiteit. Lost Boys begrijpt dat de productie van new media een menselijke aangelegenheid is en volgt niet alleen zijn eigen dromen, maar ook de dromen van anderen. Het adres van de website is: www.lostboys.com.

Deel: ' Lost Boys sponsort Arrows Formule 1 Team '