Haarlem, 14 januari

LYCOS BERTELSMANN BENELUX BETREKT NIEUW KANTOOR

Lycos Bertelsmann Benelux is per 1 januari 1999 naar een nieuw kantoor in Haarlem verhuisd. Reden voor de ruimere huisvesting is de uitbreiding van het team. Zo versterkte onlangs Alex Schutte als sales manager de gelederen van Lycos.
Voorheen was hij country representative voor IBM Global Services.

Lycos Bertelsmann is een Internetbedrijf dat een voortrekkersrol op het gebied van e-commerce in Europa speelt. Naast de zoekmachine Lycos (www.lycos.nl) is ook Tripod onderdeel van Lycos Bertelsmann. Tripod (www.tripod.lycos.nl) is een website waar bezoekers gratis een homepage kunnen maken zonder dat daar kennis van HTML voor nodig is.

De nieuwe adresgegevens:

Lycos Bertelsmann

Houtplein 22-2

2012 DH Haarlem

Fax: 023-531 3745

Lycos Europa is een joint venture tussen Lycos Inc. en Bertelsmann AG. Lycos Inc. is genoteerd aan de NASDAQ-beurs in New York (LCOS). Het hoofdkantoor staat in Waltham, Massachusetts; vestigingen zijn er in New York City, Pittsburgh en San Francisco. Bertelsmann AG is het grootste mediaconcern van Europa en nummer drie in de wereld met een groot aantal activiteiten op multimedia gebied zoals een 50% belang in America Online Europe en CompuServe Europe. Lycos Bertelsmann heeft kantoren in Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

Deel: ' Lycos Bertelsmann Benelux betrekt nieuw kantoor '