Maak je eigen Glossy Magazine

HAARLEM, 20120314 -- 14 maart 2012 – Lady Glossy introduceert voor het eerst in Nederland een magazine waarin een willekeurig individu de hoofdrol kan spelen. Het is mogelijk om voor een laag tarief een eigen magazine te maken met een oplage vanaf 1 exemplaar.Tot voor kort was het wel mogelijk om een cover van een magazine te personaliseren, maar nog niet eerder gold dat voor een volledig magazine. Ondanks de opkomst van steeds meer digitale magazines blijkt uit onderzoek dat mensen bij een bijzondere gebeurtenis een tastbaar product willen hebben.

De Lady Glossy richt zich niet alleen op vrouwen die graag een tastbare herinnering willen hebben of een uniek cadeau willen geven aan een dierbare. De Lady Glossy  is een innovatief product dat voor veel leuke doeleinden en gebeurtenissen gebruikt kan worden. Voorbeelden hiervan zijn:
  • Vriendinnen glossy
  • Glitter & glamour glossy
  • Portfolio glossy
  • Bedrijfspresentatie glossy
  • Vakantie glossy
  • Familie glossy
  • Zwangerschapsglossy
  • Baby glossy
Het maken van de persoonlijke Glossy bestaat uit 3 eenvoudige stappen:
  1. Download & installeer de software
  2. Foto’s plaatsen
  3. Teksten invoegen
De Lady Glossy wordt vanaf  1 exemplaar a € 17,50 binnen 3 dagen thuisbezorgd. Door deze lage prijs is het voor iedereen mogelijk om een eigen Glossy magazine te maken.

Deel: ' Maak je eigen Glossy Magazine '