Apple Benelux

Think different.

Mac OS X Server beschikbaar

Vanaf half april ook in Europa verkrijgbaar

Zoals velen onder u al hebben gezien op de Amerikaanse Apple website, heeft Apple gisteren de beschikbaarheid aangekondigd van Mac OS X Server. De verwachting is dat Mac OS X Server vanaf half april ook in Europa verkrijgbaar zal zijn. Op dit moment wordt er gewerkt aan Europese persberichten die we u uiteraard niet zullen onthouden. Om u in dit stadium echter al wat informatie te kunnen geven, ontvangt u bij deze de Amerikaanse persberichten. U dient zich echter te realiseren, dat specificaties, prijzen enz. nog aangepast worden voor de Europese markt, en dat bepaalde beschrijvingen mogelijk niet van toepassing zijn voor Europa.

Journalisten die al op dit moment meer informatie wensen (zoals een overzicht van de technische specificaties, prestatievergelijkingen, screenshots enz.) wil ik graag verwijzen naar de volgende website: https://www.apple.com/macosx/server/
Voor meer informatie over de Open Source/"Darwin" bekendmaking, kunt u terecht op: https://www.publicsource.apple.com/

Verder willen wij u bij deze vast meedelen dat Apple Computer Benelux in samenwerking met Apple Europa op maandagochtend 12 april a.s. in Breda een speciale bijeenkomst organiseert waar informatie zal worden gegeven over de server zoals Mac OS, Apple Share IP en Mac OS X Server. De presentaties zullen in het Engels worden gehouden en zullen mede worden ingevuld door onze Amerikaanse collega's.

Op dit moment zijn er helaas nog geen review-exemplaren van Mac OS X Server beschikbaar. Zodra deze er wel zijn, zult u daarvan op de hoogteworden gesteld.

For meer informatie:

Margriet Schouten
Public Relations Manager Benelux Region
Apple Computer Benelux b.v.
Kosterijland 42, 3981 AJ Bunnik
Tel.:+31 (0)30 - 659 39 62
Fax: +31 (0)30 - 659 38 52
E-mail: schouten1@euro.apple.com

Copyright 1999 Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Deel: ' Mac OS X Server vanaf half april beschikbaar '