Hewlett-Packard persbericht

MACINTOSH-DRIVERS VOOR POPULAIRE HP DESKJET PRINTERS

Amstelveen, 1 maart 1999 Er zijn op de Web-site van Hewlett-Packard nu ook Macintosh printerdrivers beschikbaar voor de HP DeskJet 880C en de HP DeskJet 895Cxi. De printers waren al geschikt voor bijna alle bestaande besturingssystemen, waaronder MS-DOS, Microsoft Windows 3.1x, 95, 98 en NT4.0. De HP Macintosh drivers leveren dezelfde hoge afdrukkwaliteit, snelheid en overige functies als de Windows drivers.

De nieuwe drivers verzorgen een USB (Universal Serial Bus)-verbinding tussen genoemde printers en computers met USB en het besturingssysteem MAC OS versie 8.1 of hoger. De HP DeskJet 895Cxi printer ondersteunt ook netwerkprinten met Macintosh OS versie 7.5.1 en hoger, met optioneel gebruik van HP JetDirect Print Servers.

De nieuwe drivers zijn gratis te downloaden op
https://www.hp.com/go/mac-connect Vanaf mei worden de drivers voor Mac en iMac standaard meegeleverd bij de HP DeskJet 880C en de HP DeskJet 895 Cxi printers.

De HP DeskJet 880C printer
De HP DeskJet 880C is het topmodel voor de thuismarkt en heel geschikt voor het kantoor aan huis. HP's unieke PhotoREt II kleurentechnologie zorgt voor superieure afdrukken van fotokwaliteit en hoge doorvoersnelheden.

De HP DeskJet 895Cxi printer
De HP DeskJet 895Cxi is de ideale printer voor klein zakelijk gebruik. De printer levert uitstekende kwaliteit en prestaties en is geschikt voor het gebruik in een netwerk. Ook deze printer maakt gebruik van de HP PhotREt II kleurentechnologie.

Hewlett-Packard levert één van de breedste productportfolios op het gebied van informatie-technologie. Naast computersystemen heeft HP software, randapparatuur, complete Internet- en intranetoplossingen, communicatieproducten en test- en meetapparatuur. Met 124.600 werknemers en een omzet van circa 47 miljard dollar is het bedrijf één van de grootste computerleveranciers ter wereld. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. Over 1998 bedroeg de omzet van Hewlett-Packard Nederland B.V. circa 2 miljard gulden.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Dit bericht is in het Engels beschikbaar via: NewsDesk

Windows NT is in de Verenigde Staten een geregistreerd handelsmerk van Microsoft Corporation. Microsoft is in de Verenigde Staten een geregistreerd handelsmerk van Microsoft Corporation.

Deel: ' Macintosh-drivers voor populaire HP DeskJet printers '