Politiebericht Boxtel 24-09-2001
Politiebericht district Aa en Dommel

MISHANDELING MET HONKBALKNUPPEL, Schijndel

Zondag werd de politie gewaarschuwd dat bij een woning aan de Lijsterbeslaan in Schijndel een man met bebloed hoofd zat. Ter plaatse bleek dat de man (28-jaar uit Schijndel) door een nog onbekende man met een honkbalknuppel op het hoofd was geslagen. Het slachtoffer was samen met een 20-jarige man uit Schijndel in zijn woning, toen de onbekende via de achterzijde de woning binnen kwam. In de woning ontstond een handgemeen tussen de mannen, waarbij zowel het slachtoffer als de 20 jarige bezoeker met de honkbalknuppel werden geslagen. Door de politie wordt een nader onderzoek ingesteld.

VROUW VAN FIETS BEROOFD, Boxtel

Zondagavond hebben twee mannen een 18-jarige vrouw uit Boxtel van haar fiets beroofd. De vrouw reed over de Brederodeweg in Boxtel toen de twee mannen voor haar het fietspad op sprongen. Een man eiste van haar dat ze haar fiets afgaf. Toen ze dit niet wilde doen werd ze door de andere man in het gezicht geslagen. Het tweetal wist op de fiets van de vrouw te ontkomen. Het betrof twee mannen, met een bijna donkere huidskleur, van ongeveer 20 a 23 jaar oud en een lengte van 1.75 tot
1.80 meter.

MAN AANGEHOUDEN VOOR DIEFSTAL, Schijndel

In de nacht van zondag op maandag is 29-jarige man uit Schijndel aangehouden. De man werd op de Rooiseweg in Schijndel gecontroleerd. Daarbij bleek hij een grote hoeveelheid deodorant en tandpasta bij zich te hebben. Bij controle bleek dat hij de spullen had gestolen vanuit een container bij een bedrijf aan de Rooiseweg in Schijndel gestolen. De man is voor verder onderzoek ingesloten.

INBRAAK WINKEL, Berlicum

In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een sportwinkel aan het Mercuriusplein in Berlicum. Met een in Veghel gestolen Opel Corsa werd de deur van het bedrijf geramd. Waarna enkele mannen een grote hoeveelheid sportkleding uit de winkel wegnamen. Ze wisten met een grote donkere auto te ontkomen. Korte tijd later werd de vluchtauto gezien in Sint Michielsgestel. Door de politie werd de achtervolging ingezet. Door de hoge snelheid werd de auto uit het zicht verloren. Even later werd een aanrijding gemeld op de Runsdijk in Esch. Daar bleek de donkere auto door een hekwerk te zijn gereden. De auto werd ter plaatse achtergelaten met de buit van de inbraak. De inzittenden van de auto wisten te voet te ontkomen. Door de politie wordt een ander onderzoek ingesteld.

INBRAAK WONING, Vught

Afgelopen weekeinde is ingebroken in een woning aan de Boterbloemstraat in Vught. Een hek rond de woning werd opengeknipt, waarna aan de achterzijde van de woning een deur werd opengebroken. Alle kamers werden doorzocht. Nog onbekend is wat er is gestolen.

Deel: ' Man mishandeld met honkbalknuppel in Schijndel '