Making applications work
and work together

Marathon Technologies en Candle Corporation leveren samen eerste nonstop bedrijfsbreed monitoringsysteem voor Windows NT

Nieuwegein, 19 augustus 1999 - Marathon Technologies Corporation, wereldwijd marktleider van Assured Availability producten voor Microsoft NT, en Candle Corporation kondigen een samenwerking aan voor de levering van de eerste bedrijfsbrede nonstop-monitoringoplossing voor Windows NT. Deze oplossing bestaat uit Marathon's Endurance array en Candle Command Center for Windows NT.

De Endurance array van Marathon levert nonstop processsing, constante data toegang, ononderbroken connectivity en disaster tolerance, allen met een constante performance. Doordat de gepatenteerde ComputeThru-technologie van Marathon gebruik maakt van servercomponenten volgens industriestandaarden, blijft het systeem ook bij component-storingen en hot swaps altijd in de lucht. De No Touch Recovery neemt nieuwe componenten automatisch op in de array, waardoor full redundancy zonder menselijke tussenkomst wordt hersteld. Het gehele proces wordt transparant uitgevoerd. Met de Load 'n Go feature kunnen klanten standaard applicatiesoftware en Windows NT gebruiken.

De Candle Command Center-oplossing geeft gebruikers de mogelijkheid om bedrijfskritische applicaties met een optimale performance beschikbaar te houden. Vanuit een centrale plek kunnen gebruikers een oneindig aantal systemen, applicaties en databaseservers beheren. Deze krachtige en veelomvattende oplossing bewaakt, detecteert, alarmeert en corrigeert problemen voordat ze tot downtime kunnen leiden. Het resultaat is hogere beschikbaarheid en betere performance over het bedrijfsbrede netwerk. "Bedrijven kunnen zich vandaag de dag geen downtime veroorloven. Constante beschikbaarheid voor netwerkbewaking is essentieel", zegt Robert Glorioso, president en CEO van Marathon Technologies Corporation. "De combinatie van Endurance met het Candle Command Center zorgt ervoor dat het netwerk constant bewaakt wordt en er geen systeem- of applicatie downtime voorkomt."

"Marathon's solide technologie voor Windows NT-systemen gecombineerd met Candle Command Center om bedrijfskritische applicaties beschikbaar te houden, is de ultieme oplossing voor hoge beschikbaarheid van Windows NT-netwerken", zegt Dave Stevens, vice president Distributed Applications van Candle Corporation. "De samenwerking tussen deze twee marktleiders in systeem- en applicatiebeschikbaarheid benadrukt onze toewijding om onze klanten te voorzien van oplossingen van topklasse."

Over Candle Corporation
Candle Corporation, gevestigd te Santa Monica, Californië, is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Candle biedt haar klanten producten, oplossingen en services aan om applicaties te koppelen, te integreren en te beheren. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web: www.candle.com.

Over Marathon Technologies Corporation
Marathon Technologies Corporation is gevestigd in Boxborough, Massachusetts USA. Het bedrijf ontwikkelt en verkoopt systemen en services die gebruikt worden in het vervaardigen van Windows NT-oplossingen. Deze verzekeren beschikbaarheid voor het genereren van financiële en andere waardevolle applicaties waarvan bedrijven steeds meer afhankelijk zijn. Marathon is een private onderneming. Meer informatie is te vinden op Internet via www.marathontechnologies.com.

Deel: ' Marathon en Candle leveren monitoringoplossing Windows NT '