Ingezonden persbericht

nieuw bedrijf "market scout"

ROTTERDAM, 25-09-2001 - -

Sinds kort is er een bedrijf dat marktinformatie verzamelt en interpreteert voor communicatie en reclame doeleinden: Market Scout. Het bedrijf is een initiatief van Martijn Borsboom. Borsboom (29) was eerder onder meer werkzaam bij Bikker en Koma.

De naam is bondige samenvatting van de verschillende diensten die het bedrijf levert. Een scout is iemand die de ervaring heeft om sporen te zien die een ander niet opvallen en daarom de groep vooruit gaat. Daarbij geeft hij de verschillende richtingen aan die gevolgd kunnen worden. Market Scout doet het voorwerk bij communicatiestrategie waarbij verschillende strategische invalshoeken worden belicht. Het bulls-eye logo staat voor de precisie waarmee Market Scout te werk gaat.

Het is bijna vanzelfsprekend dat Market Scout zich bezig gaat houden met het verzamelen en interpreteren van marktinformatie. Of je het nou marketing analist, trendanalist of trendwatcher noemt, oprichter Martijn Borsboom houdt zich al bijna 4 jaar bezig met marktinformatie en marktanalyse voor communicatie en reclame doeleinden. Vorige werkgevers zijn onder meer Bikker Trends en Informatie en trendanalyse bureau Koma. Klanten waarvoor Borsboom bij deze bedrijven voor gewerkt heeft zijn onder andere ING New Business Development, Nokia Benelux en FHV.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Market Scout
Martijn Borsboom