Afas

Marshoek en AFAS schuiven per 1 oktober loonafdelingen in elkaar

september 1999

AFAS Software

AFAS Software BV heeft met succes het LoonPlus-concept in de markt gezet. De klant kan zelf verlonen en wordt ondersteund door een professioneel team van medewerkers. Er zijn consultants om het product in de organisatie te implementeren, er is een professioneel Supportcentrum waar de klanten met vragen terechtkunnen en er is de "LoonPlus-site" op Internet ter ondersteuning. Inmiddels maken ruim 450 bedrijven gebruik van het LoonPlus- concept. AFAS wil echter meer: een nieuw HRM-pakket, een nieuw loonpakket onder Windows en meer keuzemogelijkheden voor de klant op het gebied van de dienstverlening. Er zijn bijvoorbeeld klanten die het jaarwerk willen uitbesteden of die graag de verloning willen uitbesteden. Daarnaast neemt de vraag naar externe, professionele ondersteuning van de personele organisatie enorm toe. AFAS speelt daarop in.

Marshoek

Marshoek heeft met name voor de detailhandel een aantal sterke producten gemaakt. Zo kan met het management informatiesysteem AFAS Resoft het resultaat worden gestuurd, kunnen personele zaken worden vastgelegd en beheerd en is beheersing van de productiviteit en de loonkosten mogelijk. AFAS Resoft heeft in de
levensmiddelendetailhandel een hoge waardering. De afdeling Lonen van Marshoek verwerkt maandelijks ruim 10.000 verloningen. Daarnaast worden arbeidsovereenkomsten, ontslagbewijzen etc. gemaakt. Bij de klanten is van een grote tevredenheid sprake, met name als gevolg van de zeer klantgerichte aanpak en de kennis van de markt. De vraag naar ondersteuning neemt echter ook bij Marshoek steeds meer toe: de moderne ondernemer wil advies op maat!

AFAS Personele Systemen

De keuze zal duidelijk zijn: per 1 oktober 1999 zullen de afdeling Lonen van Marshoek en de Loondivisie van AFAS Software samen een nieuw bedrijf vormen: AFAS Personele Systemen. Doelstelling van de nieuwe onderneming is om een totaalpakket van diensten op het gebied van Lonen en Personeelsbeheer (HRM) te bieden. U mag van dit nieuwe bedrijf veel verwachten!

©1996-1999 AFAS Software BV, Philipsstraat 2, Postbus 309, 3830 AJ Leusden, Tel. 033-4341800.

Deel: ' Marshoek en AFAS schuiven loonafdelingen in elkaar '