Masterclass Customer Loyalty en Loyalty Management

Amersfoort, juli 1999 - - 2 en 3 november aanstaande vindt in Kasteel 't Kerkebosch in Zeist de Masterclass Customer Loyalty en Loyalty Management plaats. Deze Masterclass wordt georganiseerd door Universiteit Nyenrode, in samenwerking met Customer Loyalty en F&G Publishing.

De volgende thema's komen aan bod:

· Loyaliteit als bedrijfsproces

· Economische aspecten rondom loyaliteit

· Klant Contact Zone en Momenten van de Waarheid
· Prioriteiten stellen bij het aanpakken van relevante bottlenecks
· Rendementsverbeteringen berekenen bij invoering van Customer Loyalty
· Het Loyalty Lab: een unieke computergestuurde brainstormsessie

Deze thema's worden behandeld door zes docenten: Henry Robben, als hoogleraar marketing verbonden aan Universiteit Nyenrode en binnen Nyenrode directeur van het Center of Supply Chain Management; Ed Peelen, onder meer Centraal Beheer hoogleraar direct marketing bij Universiteit Nyenrode; V.Venugopal (engelssprekend), Associate Professor, Centre for Supply Chain Management, Nyenrode; Frank Slisser, managing partner van Visor en adviseur op het gebied van marketing en data mining; Martien Plasmeijer, directeur en eigenaar van Customer Loyalty en een autoriteit op het onderwerp loyaliteit; en Frank Notten, senior consultant bij Customer Loyalty, met als aandachtsgebied customer relationship management.

Agenda-informatie:
2 en 3 november 1999
Masterclass Customer Loyalty en Loyalty Management Plaats: Kasteel 't Kerkebosch, Zeist
Informatie: Maartje Luinenburg van F&G Publishing Tel.: 033 - 4224085, Fax: 033 - 4224089, e-mail: Maartje@fngpubli.com

De Masterclass is bedoeld voor customer service managers, communicatiemanagers, databasemarketeers, marketing managers, customer contact managers en directies. De Masterclass is zeer interactief en is erop gericht de deelnemers een gevoel te laten krijgen voor het functioneren van de 'Klant Contact Zone' van hun bedrijf, de effecten van emotie en klantwaarde op loyaliteit en de economische effecten hiervan.

__________________________________________________________________ Voor redactionele informatie:

Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, Fax: 055-3602661, e-mail: PR Influx@cs.com

Deel: ' Masterclass Customer Loyalty en Loyalty Management '