Ingezonden persbericht

MASTERCLASS JOHN LANTING BIJ FORSE LACH THEATER

Dit seizoen gaat er bij Project Fors een nieuw initiatief van start, het Forse Lach Theater.

Het Forse Lach Theater zal een podium geven aan comedy's, kluchten en allerlei andere genres die de ingrediënten bevatten voor een avondje lekker ongeremd lachen. Het spits wordt deze zomer afgebeten met de klucht De Flat van Jet, van Haye van der Heijden onder regie van Nel Lasschuit. Inmiddels zijn de repetities in volle gang en heeft de cast ook met de Paasdagen niet stil gezeten. Eerste Paasdag verzorgde Project Fors, voor de spelers van De Flat, een masterclass van niemand minder dan John Lanting. De Koning van de Klucht gaf aan de hand van een lezing en videofragmenten inzicht in het genre en putte uit zijn jarenlange ervaringen om aan te geven wat wel en niet werkt op een podium. Daarnaast werden de spelers uitgedaagd om een korte scene met John Lanting te spelen en een monoloog voor te dragen. Aangenaam verrast door het spelniveau van de cast, besloot Lanting de masterclass door te stellen dat hij alle vertrouwen had in een succesvolle eerste editie van het Forse Lach Thea ter en waarschijnlijk als toeschouwer in de zaal zal zitten. De Flat van Jet speelt op 13 en 14 juli a.s. in Casca de Luifel te Heemstede, aanvang 20.15 uur, kaarten zijn te bestellen via de reserveringslijn van Fors 06-30863835.

Zoekwoorden:

Deel: ' Masterclass John Lanting bij forse lach theater '