Ingezonden persbericht

Graag uw aandacht voor bijgaand persbericht.

MatrixOne introduceert webgebaseerde trainingen

Online opleidingen bieden kosteneffectieve manier om succesvolle product collaboration-implementaties te versnellen

Amsterdam, 19 juni 2002 - MatrixOne (Nasdaq: MONE), toonaangevend aanbieder van product collaboration-oplossingen voor bedrijfsketens, maakt het nog eenvoudiger voor partners en klanten om trainingen te volgen waarmee ze hun MatrixOne-implementaties kunnen optimaliseren. Middels webgebaseerde trainingen op www.matrixone.com kunnen klanten in eigen tijd en in eigen tempo verschillende curricula gevolgd worden. Deze online lessen complementeren MatrixOne's trainingsaanbod, dat onder meer traditionele klassikale lessen, on-site trainingen en maatwerktrainingen omvat.

De webgebaseerde trainingen zijn ontwikkeld in antwoord op klantvragen naar trainingen die geen reis- en verblijfskosten met zich meebrengen en die op ieder gewenst moment en op iedere gewenste plaats gevolgd kunnen worden. Wanneer een deelnemer zich voor een online cursus heeft aangemeld, heeft hij gedurende twee weken toegang tot de webcast van zijn keuze. In die twee weken kan de training, of specifieke onderdelen daarvan, zo vaak herhaald worden als men wil. Cursisten kunnen met eventuele vragen via een speciaal e-mailadres terecht bij MatrixOne's trainingteam.

MatrixOne breidt haar trainingsaanbod voortdurend uit. Op dit moment zijn de volgende webgebaseerde trainingen beschikbaar:

· Using MatrixOne Team Central

· Using MatrixOne Software Central

· Using MatrixOne Supplier Central

· Using MatrixOne ProgramManagement Central
· Using MatrixOne DocuManagement Central

· Using MatrixOne Engineering Central

· Customizing MatrixOne Engineering Central
· eMatrixTM v9.5 Enhancements

· eMatrix Application Exchange Framework (AEF)
· Java Programming Objects

· Using eMatrix Application Library Services "Een van de belangrijkste factoren bij succesvolle productimplementaties is het overbrengen van productkennis. Om die reden bieden we een uitgebreid technisch trainingsprogramma," zegt Mike Segal, senior vice president Customer Success bij MatrixOne. "Met de online trainingen die nu beschikbaar zijn hopen we het nog eenvoudiger te maken voor onze klanten om die kennis en vaardigheden op te doen waarmee ze hun projecten kunnen versnellen en verbeteren."

Over MatrixOne
MatrixOne verandert de manier waarop producten op de markt worden gebracht. Het eMatrix-platform en de Value Chain Portfolio-toepassingen maken on-line samenwerking mogelijk in wereldwijde bedrijfsketens en bieden veilige toegang tot onafhankelijke handelsgemeenschappen in besloten en openbare elektronische marktplaatsen. MatrixOne, een betrouwbare partner voor innoverende ondernemingen, helpt klanten de juiste producten snel op de markt te brengen. MatrixOne heeft wereldwijd meer dan 575 klanten in onder meer de technologiesector, ruimtevaart en defensie, de automobielindustrie, de communicatiebranche, de consumentenmarkt, de mechanische en machine-industrie, in de markt voor medische apparatuur en de procesindustrie. Onder andere General Electric, John Deere, Procter & Gamble, Nokia, Siemens, JDS Uniphase en Honda gebruiken MatrixOne-technologie. Het hoofdkantoor van MatrixOne staat in Westford, Massachusetts en het bedrijf heeft vestigingen in Noord-Amerika, Europa en Azië en distributeurs in Zuid-Amerika en Australië. Bezoek www.matrixone.com voor meer informatie.

Deel: ' MatrixOne introduceert webgebaseerde trainingen '