Ingezonden persbericht

Rotterdam, 11 juli 2001

Máximale aandacht voor Argentijnse wijnen

Grote proeverij op 13 september

Op 13 september 2001 organiseert Anneke TOT-PR in samenwerking met Argentijnse wijnproducenten een grote proeverij van Argentijnse wijn in Rotterdam.

Er zullen ongeveer 35 Argentijnse producenten aanwezig zijn, waarvan een deel nog op zoek is naar een importeur.

Een unieke gelegenheid voor vakhandel, distributie, slijters, wijnhandelaren, restaurateurs, sommeliers en pers om met het zeer brede aanbod van deze nieuwe wereldwijnen kennis te maken.

De Argentijnse wijnproeverij wordt gehouden op donderdag 13 september 2001 tussen 13.00 uur en 19.00 uur in de Cruise Terminal, Wilhelminakade 699 te Rotterdam.

Aanmelding is verplicht bij Anneke TOT-PR onder vermelding van naam, bedrijfsnaam, adres, telefoon- en faxnummer.

Adres:
Anneke TOT-PR
Mathenesserlaan 393A
3023 GE Rotterdam
telefoon: (010) 476 01 98
fax: (010) 477 44 18
e-mail: tot.pr@worldonline.nl.

Niet voor publicatie:
Voor meer informatie, tekst en/of beeldmateriaal per e-mail kunt u contact opnemen met Anneke TOT-PR.

Online magazine over Port

Persbericht

Op 28 juli 2001 zijn we gestart met www.infoportwine.com een online magazine met een Engelse en Nederlandse versie.

Op deze site brengen we nieuws en achtergronden over Port. Het nieuws wordt in het algemeen elk weekend aangevuld. We richten ons vooral op het eindproduct.

Infoportwine.com is een initiatief van Elly en Herman Gerdingh, een echtpaar uit Deventer.

De aanleiding voor het maken van deze site is:

- we houden van Port,

- we zijn geïnteresseerd in Port,

- we willen het liefst alles zien en lezen dat over Port wordt gepubliceerd,

- we hopen op deze manier een platform te maken waarop veel van die informatie kan samenkomen.

Naast de nieuwsrubriek bevat de site een dossier met in eerste instantie vijf artikelen. In 'Wat is Port?' wordt een korte omschrijving gegeven. In 'Bewaren of niet?' wordt ook het verschil in benadering voor professionals en particulieren vermeld. In 'Soorten' wordt geprobeerd orde te brengen in de wirwar van aanduidingen en benamingen. In 'Bibliotheek' worden de verkrijgbare brochures en boeken besproken. In 'Rondreis' wordt vooral de algemene informatie verstrekt om zelf een reis te kunnen plannen. De persoonlijke reiservaringen stammen uit september 1999. In september/oktober 2002 hopen we een en ander uit te breiden.

Uiteraard is er een e-mail mogelijkheid voor informatie, vragen of correcties.

www.infoportwine.com
Elly en Herman Gerdingh
K. de Grotelaan 152
7415 DD Deventer