MCI WorldCom vestigt naamsbekendheid door gigantische projecties

Amsterdam, 2 februari 1999 - MCI WorldCom, één van de grootste telecommunicatiebedrijven ter wereld, is deze maand een bijzondere campagne gestart om haar naamsbekendheid in Nederland te vestigen. Het spectaculairste onderdeel, de projectie van 'MCI WorldCom' op een aantal grote kantoorgebouwen, laat een groot, zakelijk publiek met de naam kennismaken. Eén van de gebouwen is de Amsterdamse Rembrandt-toren, waar het hoofdkantoor van MCI WorldCom Nederland is gevestigd.

De business-to-business campagne start met het verzenden van ansichtkaarten naar prospects vanuit de wereldsteden Londen, Parijs, New York, Sidney en Singapore om MCI WorldCom te introduceren. Een week later verschijnen paginagrote advertenties in enkele landelijke dagbladen die het wereldwijde netwerk van MCI WorldCom onder de aandacht brengen. Hierna volgt de projectie van de naam op diverse kantoorpanden in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. De campagne omvat verder een groot aantal korte televisiespots rond nieuws-, actualiteiten- en sportprogramma's. MCI WorldCom sluit af met een direct mail-actie waarin de kwaliteiten van het telecommunicatiebedrijf duidelijk worden belicht. Later dit jaar zal tevens een wervingscampagne voor nieuwe medewerkers van start gaan.

Over MCI WorldCom
MCI WorldCom is een wereldwijd opererende telecommunicatieonderneming. Met vertegenwoordigingen in vijfenzestig landen, is MCI WorldCom een vooraanstaand leverancier van een uitgebreide reeks, volledig geïntegreerde lokale, interlokale en internationale telecommunicatie- en Internetdiensten. Onderdeel van MCI WorldCom is onder andere UUNET Technologies, Inc. Dit is een internationaal opererende Internet service provider met meer dan 1.000 'Points-of-Presence' (POP's) in de Verenigde Staten, Canada, Europa en de regio Azië-Pacific. MCI WorldCom staat genoteerd aan NASDAQ. De hoofdvestiging van MCI WorldCom Nederland bevindt zich in Amsterdam. Daarnaast heeft MCI WorldCom vestigingen in Rotterdam en Utrecht.

Deel: ' MCI WorldCom start campagne met projecties op gebouwen '