Hoofddorp, 6 april 1999

Betreft: PR-ondersteuning Packard Bell NEC

Geachte redactie,

Na ruim vijf jaar als PR-bureau met veel plezier Packard Bell NEC ondersteuning verleend te hebben bij public relations activiteiten in zijn algemeenheid en het behandelen van perscontacten in het bijzonder, heeft MCS onlangs afscheid moeten nemen van deze gewaardeerde opdrachtgever.

Reden hiervoor is dat MCS onlangs door Compaq Computer geselecteerd is de PR activiteiten voor de gehele nieuwe Compaq organisatie te gaan ondersteunen. Zoals u wellicht bekend is, zijn wij al sinds lange tijd voor Tandem Computers actief op het gebied van public en press relations. Na de overname van Tandem door Compaq Computer alsmede de inlijving van Digital en de integratie van deze drie organisaties tot één nieuwe onderneming, welke recentelijk is voltooid, heeft Compaq besloten ook met één PR-bureau verder te gaan in plaats van met drie.

De overweging dat Packard Bell NEC en Compaq Computer op het thuiscomputer segment als concurrerende merken tegenover elkaar staan, heeft ons genoodzaakt om in goede verstandhouding en in goed overleg de zakelijke relatie met Packard Bell NEC te verbreken.

De overdracht aan het nieuwe PR-bureau van Packard Bell NEC, te weten Mills, Hughes & Partners heeft inmiddels plaatsgevonden. Voor vragen en gewenste informatie omtrent Packard Bell NEC en diens producten, organisatie of anderszins, kunt u derhalve vanaf heden contact opnemen met Claudia Meijer van Packard Bell NEC, telefoon 024 - 648 98 69 of met Serge van Rooij van Mills, Hughes & Partners, telefoon 040 - 2110110.

Wij wensen zowel Packard Bell NEC als Mills, Hughes & Partners veel succes met hun PR-activiteiten.

Wij vertrouwen erop dat wij met deze brief openheid van zaken hebben gegeven. Mochten er desondanks onduidelijkheden zijn of vragen rijzen, zijn wij uiteraard bereid hierover met u contact te hebben.

Met vriendelijke groet,

Monogram Communication Strategies (MCS) BV