Cap Gemini

Megawaterscherm op Damrak

Met medewerking van de Rietveld Academie krijgt Amsterdam de primeur van een nieuw communicatiemedium. Op een nevelwand van maar liefst 200 m2 worden kunstdia's geprojecteerd. Hierdoor ontstaat een boeiend en uniek beeld. Deze bijzondere projecties beginnen op 29 april aanstaande vanaf ongeveer 21:30 uur. Het druk bewandelde Damrak is de locatie. Schitterende kunstuitingen van veelbelovende studenten van de Rietveld Academie vullen het waterscherm. Deze kunstprojecties worden afgewisseld met bedrijfspresentaties. Een krachtige projector met een vermogen van niet minder dan 6.000 watt zorgt voor een haarscherpe en grootse weergave van de dia's. Kortom, dit evenement is een lust voor het oog en aangenaam om even bij stil te staan. Plaats en tijd De projecties vinden plaats op het water van het Damrak in Amsterdam (hoek Prins Hendrikkade). Ze starten op 29 april en vinden in totaal gedurende 8 nachten plaats. De projecties duren tot en met 7 mei. Op 4 mei wordt niet geprojecteerd. Bij het invallen van de duisternis beginnen de projecties (omstreeks 21:30 uur) en gaan 29 en 30 april de hele nacht door. De overige dagen wordt tot ongeveer 03:340 uur geprojecteerd. Projectrealisering Het project wordt gerealiseerd door ProComm Partners B.V. uit Barneveld in samenwerking met het Oostenrijkse WEDIA.

Deel: ' Megawaterscherm op Damrak met kunstdia's Rietveld Academie '