Merknaamwijziging van Prodivita naar PREDIVITA

ANTWERPEN, België, 20130417 -- Prodivita, een producent en verkoper van proteïne dieetproducten en supplementen kondigt aan dat vanaf 18 april 2013 de merknaam voor proteïne dieetproducten en voedingssupplementen verandert van
“Prodivita” naar “PREDIVITA”. De Prodivita producten staan in Europa bekend voor hun goede smaak en effectiviteit.

Op 18 oktober 2012 is met een andere houder van een geregistreerde merknaam overeengekomen om de verkoop van producten met de merknaam PRODIVITA per 18 april 2013 te staken.

Rinse Deurloo, Manager Operations van Prodivita licht toe: “Door de overeenkomst wordt een mogelijk langlopende rechtszaak vermeden en kan (vanaf 18-04-2013) PREDIVITA zich volledig concentreren op de ontwikkeling van nieuwe proteïne dieet producten en voedingssupplementen.“

“De huidige productie- en verkoopstructuur blijft bestaan. Predivita blijft investeren in de activiteiten rond proteïne dieet producten en voedingssupplementen waardoor we aan onze zakelijke partners een hoger niveau van dienstverlening en aan onze klanten een betere kwaliteit en nog smaakvollere producten kunnen aanbieden“, vervolledigt dhr. Deurloo.

Prodivita, dat een grote rol speelt in de markt van dieetproducten en voedingssupplementen, streeft naar een combinatie van kwaliteit en smaakvolle producten om een onderneming met een aanzienlijk groeipotentieel te worden en op die manier de ambitie van Prodivita te realiseren: de nummer 1 voor dieet producten en voedingsmiddelen in Europa te worden.

Tegelijkertijd met de merknaamswijziging lanceert Prodivita de verkoop van haar proteïne dieetproducten en voedingssupplementen in 2 nieuwe landen: Oostenrijk en Frankrijk. Door deze 2 nieuwe landen zullen Predivita producten voor consumenten beschikbaar zijn in België, Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk en Frankrijk.  In de toekomst zullen er nog meer landen toegevoegd worden.

Prodivita is een ontwikkelaar en verkoper van hoogwaardige proteïne dieetproducten en andere voedingssupplementen en heeft haar hoofdkantoor in België.

Indien u meer wilt weten over Predivita en het Predivita proteïne dieet, dan kunt u hun website bezoeken via: www.prodivita.be en www.prodivita.nl

Deel: ' Merknaamwijziging van Prodivita naar PREDIVITA '