Schiphol/Rijk, 7 januari 2000

Betreft: Technology Guarantee Windows 2000

Geachte redactie,

Microsoft biedt Windows-gebruikers een nieuw upgrade-programma aan, genaamd de Windows 2000 Technology Guarantee. Met dit upgrade-programma hebben de klanten die van 1 januari 2000 tot en met
17 februari 2000 Windows NT 4.0-producten aanschaffen, recht op kosteloze upgrades naar Windows 2000 (de aanvraag voor een upgrade dient voor 31 maart 2000 bij Microsoft te zijn ontvangen). Alleen NLG 52,89 (incl. 17,5 % BTW) of 968 BEF (incl BTW) aan afhandelings- en verzendkosten zullen in rekening gebracht worden. De Windows NT 4.0-producten die onder de Windows 2000 Technology Guarantee vallen, zijn: Windows NT 4.0 Workstation; Windows NT
4.0 Server; Windows NT 4.0 Server, Enterprise Edition; Windows NT 4.0 Server, Terminal Server Edition, BackOffice 4.5 Server en de Client Access-licenties die bij deze producten horen.

Dankzij de Windows 2000 Technology Guarantee kunnen klanten die momenteel Windows NT 4.0 binnen hun organisatie implementeren, direct beginnen met de migratie wanneer Windows 2000 op 17 februari 2000 beschikbaar komt. Vele leveranciers van 'Windows 2000 Ready PC's' bieden sinds enkele maanden reeds kosteloze of laaggeprijsde upgrades naar Windows 2000 aan. Met de Windows 2000 Technology Guarantee heeft nu eenieder die Windows NT 4.0 aanschaft recht op een kosteloze upgrade naar Windows 2000.

Meer informatie over de Technology Guarantee voor Windows NT/Windows 2000 is te vinden op de volgende website:

Met vriendelijke groet,

Michiel Gosens