Millennium Platform Zorg

MPZ Nieuws

10-9-1999 Bijeenkomst Philips Medical Systems op 5 oktober

Het Millennium Platform Zorg (MPZ) organiseert samen met Philips Medical Systems (PMS) en Philips Projecten een informatieve bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst informeren deze bedrijfsonderdelen van Philips u uitgebreid over hun millenniumaanpak en de resultaten van deze aanpak. De informatie zal zich met name toespitsen op de door Philips uitgevoerde millenniumanalyses en testen van: medische apparatuur (MRI en CT scanners), informatiesystemen (Labosys en Rados) en communicatie-apparatuur (zusterroepsystemen en personenzoek-installaties). Met deze bijeenkomst brengt het MPZ bedrijven, die problemen kunnen hebben met het verstrekken van testrapporten met vaak concurrentiegevoelige productinformatie, en de gebruiker die de beschikking wil hebben over deze testinformatie bijeen.

De bijeenkomst wordt gehouden op:

Dinsdag 5 oktober 1999
Van 13.00 - 17.00 uur
In: de Meeting Circle
Godebaldkwartier 20 (Hoog Catharijne) te Utrecht

Indien uw ziekenhuis gebruik maakt van bovenstaande Philips-producten, raden wij u ten zeerste aan om bij de bijeenkomst aanwezig te zijn. U kunt zich aanmelden (maximaal 1 persoon per instelling) bij het MPZ. Uw aanwezigheid wordt ter plaatse geregistreerd, zodat we u een bevestiging van deelname aan deze informatieve bijeenkomst kunnen sturen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Millenniumbijeenkomst Philips Medical Systems '