millennium platform

millennium bijeenkomst voor het rotterdamse bedrijfsleven op 27 mei 1999

op 27 mei 1999 organiseert het gemeentelijk havenbedrijf rotterdam in samenwerking met de havenondernemersvereniging svz, de stichting europoort-botlek belangen, de koninklijke vereniging van nederlandse reders, de brandweer en de politie rotterdam-rijnmond en rijkswaterstaat zuid-holland een bijeenkomst rondom het thema:

'hoe komen we in rotterdam de eeuwwisseling door?'

het ochtendprogramma zal in het teken staan van de veiligheid van de haven, waarbij vertegenwoordigers van de hulpdiensten het in januari 1999 ingezette beleid nader zullen uitleggen. in de middag zal de continuoteit van de transport- en logistieke keten in de rotterdamse haven en industriecomplex worden belicht. dit gebeurt aan de hand van de uitkomsten uit de ketenaudits die in opdracht van het millennium platform transport worden uitgevoerd.

de bijeenkomst is van 10:30 - 17:00 uur en vindt plaats op de marinesafety international rotterdam, wilhelminakade 701 (havennummer 1246) te rotterdam. de organisatie is handen van de afdeling maritime events promotions van marinesafety rotterdam. u kunt ze per fax bereiken via (010) 484 60 71.

Deel: ' Millenniumbijeenkomst voor Rotterdams bedrijfsleven '