Gemeente Breda

MILLENNIUMTEST BIJ AFDELING BURGERZAKEN

Op donderdag 1 juli wordt er ‘s avonds een millenniumtest uitgevoerd bij de afdeling Burgerzaken in het Stadskantoor aan de Claudius Prinsenlaan en de deelstadskantoren in Teteringen, Ulvenhout en Prinsenbeek. Het gaat om de apparatuur voor het berichtenverkeer met Binnenlandse Zaken. In verband met deze test kunnen burgers die komen voor een rijbewijs tijdens de avondopenstelling (van 17.00 tot
19.30 uur) niet wachten op hun document. Zij kunnen hun aanvraag die donderdagavond wel bij de afdeling indienen, maar het rijbewijs kan dan pas de volgende dag worden opgehaald. Het is beter om op een andere dag een nieuw rijbewijs aan te vragen. Dan is het klaar terwijl de aanvrager wacht.

Wat men nodig heeft

Het aanvragen van een rijbewijs kan alleen persoonlijk bij de balies van Burgerzaken. Hiervoor zijn het oude rijbewijs of de examenformulieren van het CBR nodig en twee dezelfde, goedgelijkende en recente zwart/wit- of kleurenpasfoto’s. Het rijbewijs kost f
54,10. Dit bedrag wordt betaald bij het aanvragen.

Inlichtingen

Voor nadere informatie kunnen burgers terecht bij de afdeling Burgerzaken in het Stadskantoor, telefoon (076) 529 30 25/529 30 75) en in de deelstadskantoren van Prinsenbeek, telefoon (076) 529 49 58), Teteringen, telefoon (076) 529 90 40 en Ulvenhout, telefoon (076) 529
91 83.

Breda, 25 juni 1999