Gemeentebibliotheek Utrecht

Minimarkt voor 55-plussers

In de bibliotheek aan de Zwanenvechtlaan in Zuilen is van 15 tot 19 februari a.s. een minimarkt voor 55 plussers.
Maandag- dinsdag- woensdag- en vrijdagmiddag van 14.00 tot 17.00 uur presenteren een aantal organisaties en instellingen hun diensten in de bibliotheek.

* De Stichting BOOM presenteert spelmaterialen voor ouderen met een handicap

* De Stichting 't Gilde laat zien welk enorm scala aan aktiviteiten zij ontplooien.

* Het Dienstencentrum Zuilen laat zien hoe creatieve ouderen tot de prachtigste resultaten komen.

* De hele week wordt er voorlichting en demonstraties gegeven over internet.
Speciaal is er informatie over het Seniorenweb.

De donderdag is gereserveerd om ouderen daadwerkelijk met internet te laten werken. Er is geen kennis van computers vereist en men kan van maandag tot woensdag vast een plaatsje reserveren. Er is gedurende deze week een fototentoonstelling over oud - Utrecht verzorgd door het Gemeentearchief.
Natuurlijk laat de bibliotheek Zuilen zien wat zij het gehele jaar door aan ouderen te bieden heeft: Informatie, adresmateriaal, Groot letter boeken en natuurlijk allerlei prettige leesboeken. Op maandagmiddag 15 februari om 14.00 uur wordt de markt geopend met een optreden van het smartlappenkoor 'Levenslust' van het dienstencentrum Zuilen. De toegang hiervoor is vrij.

De minimarkt is toegankelijk voor alle belangstellenden en men hoeft geen lid te zijn om de bibliotheek te zijn om eens een kijkje te nemen. Pas als men boeken mee naar huis wil nemen is een abonnement vereist.

Deel: ' Minimarkt voor 55-plussers bibliotheek Zuilen in Utrecht '