gemeente emmen

minister l.j. brinkhorst bezoekt tuinbouwcentrum emmen

op zaterdag 17 juli aanstaande bezoekt minister l.j. brinkhorst van landbouw, natuurbeheer en visserij samen met een aantal medewerkers van het ministerie het tuinbouwgebied in emmen. hij zal worden ontvangen door burgemeester p.a.c.m. van der velden van emmen en de commissaris van de koningin in drenthe, de heer a.l. ter beek, in de kas van de firma kouwmans, aan de gantel 25 in klazienaveen. het bezoek van de minister zal duren van 10.30 uur tot 11.45 uur.

minister brinkhorst bezoekt emmen om kennis te nemen van de emmense plannen voor uitbreiding van de glastuinbouw. hij zal na aankomst en ontvangst rondgeleid worden door de heer b. kouwenhoven, van de rozenkwekerij kouwmans. daarna zal de minister geïnformeerd worden over de ambitieuze plannen voor de komende jaren, waaronder het in ontwikkeling brengen van het nieuwe tuinbouwcentrum klazienaveen, het rundedal. bij het bezoek zullen, naast de al genoemde personen, onder andere aanwezig zijn: mevrouw a. edelenbosch, gedeputeerde provincie drenthe, met onder andere landbouw in haar portefeuille, de emmense vakwethouders de heer h. klaver van land- en tuinbouw, en mevrouw a.m. kleine deters van sociale zaken, de heer a. lanting, voorzitter van de noordelijke land- en tuinbouw organisatie (nlto) en de heer r. rotmensen, voorzitter van het vakorgaan glastuinbouw drenthe van het nlto.

voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie, arthur kees, tel. (0591) - 68 56 30.
e-mail: a.kees@emmen.nl

Deel: ' Minister L.J. Brinkhorst bezoekt tuinbouwcentrum Emmen '