Nieuwe hepatitis B en C test

27 oktober 1999

MiraTes Europe B.V. introduceert een nieuwe hepatitis B en C test.

Het Rotterdamse bedrijf MiraTes Europe B.V. brengt tests op de Europese markt voor het vaststellen van de aanwezigheid van antilichamen, die met hepatitis B en C samenhangen.

Deze hepatitis tests onderscheiden zich van de traditionele onderzoeksmethoden door hun snelheid (2 tot 3 minuten) en eenvoud in gebruik en vereisen geen laboratorium apparatuur. Zij testen op basis van een druppel bloed, plasma of serum. De hepatitis testkits zijn ontwikkeld door het Canadese MedMira Laboratories Inc.

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de testkits zeer nauwkeurig zijn en in meer dan 99% van de gevallen overeenstemmen met de beste huidig beschikbare tests in ziekenhuizen en laboratoria.

De testkits zijn ontwikkeld voor gebruik in (huis)artsenpraktijken, GGD's, ambulances, ziekenhuizen en lenen zich ook voor thuisgebruik. Door de snelheid en eenvoud bieden deze testkits veel toepassingsmogeljkheden.

Naast de tests op hepatitis B en C, levert MiraTes Europe B.V. vergelijkbare tests op het gebied van HIV, H. pylori, borstkanker, combinatietest HIV-hepatitis C en verwacht zij binnen afzienbare tijd ook een test aan te bieden op het gebied van prostaatkanker.

Voor verdere informatie en inlichtingen kunt u contact opnemen met MiraTes Europe B.V., Cairostraat 60, 3047 BC Rotterdam, telefoon 010-2621338.

Organisatie: MiraTes Europe B.V.

adres: Cairostraat 60

postcode: 3047 BC