AutoRai

Mitsubishi Mobiliteitsverzekering voor vakkundige hulp onderweg 1-2-00.

Mitsubishi biedt de automobilist gegarandeerde mobiliteit. Importeur MMSN heeft in samenwerking met verzekeringsmaatschappij Orion Direct een verzekering voor de Mitsubishi-rijder ontwikkeld die hem of haar altijd mobiel houdt: de Mitsubishi Mobiliteitsverzekering. Dankzij deze uitgebreide autoverzekering is de Mitsubishi-rijder snel weer onderweg als hij onverhoopt ergens in Europa stil komt te staan.

De Mobiliteitsverzekering is onderdeel van het Mitsubishi Mobiliteits Plan en tot stand gekomen in samenwerking met verzekeraar Orion Direct. Het is de ideale aanvulling op de al zeer uitgebreide garantievoorwaarden van het merk met de drie diamanten. Elke Mitsubishi heeft namelijk 3 jaar of 100.000 kilometer productgarantie, die geen uitsluitingen bevat en dat ook geldt voor accessoires. Bovendien is vervangend vervoer en/of repatriëring bij technische problemen gegarandeerd.

Behoud van merkgarantie
Vrijwel ieder merk biedt tegenwoordig een vorm van 24-uursservice, maar Mitsubishi gaat verder. Theo Eitjes, After Sales Manager bij de Mitsubishi-importeur: Schade aan de auto is al vervelend genoeg. Het is daarom zaak de pijn zo snel mogelijk te verzachten. Met één telefoontje naar de internationale hulpverlener Mondial Assistance wordt alles geregeld. De Mitsubishi-rijders krijgt snel een vervangende auto en kan de reis voortzetten. De contacten met tussenpersonen, schade-experts tot het vakkundig - door een Mitsubishi-dealer - laten repareren van de schade wordt verzorgd door Mondial Assistance. Dit bedrijf zorgt bovendien voor de verdere administratieve afhandeling met de verzekering. Een extra voordeel is dat bij reparatie door de Mitsubishi-dealer de merkgarantie volledig behouden blijft. Immers, Mitsubishi zelf garandeert en controleert de reparatie van de schade.

Zeer scherpe premie
De premie voor deze Mitsubishi Mobiliteitsverzekering is vast en spectaculair laag. Een Mitsubishi Colt is door iedere particulier - zonder ingewikkelde toeslagen voor de regio of bonus/malus - al te verzekeren voor 795 gulden. Dit is dus inclusief de normale WA-casco verzekering! De efficiënte en directe werkwijze van Mitsubishi en Orion betekent voor de klant niet alleen een optimale dienstverlening maar zorgt er ook voor dat de kosten laag blijven.

Deel: ' Mitsubishi Mobiliteitsverzekering voor hulp onderweg '