KPN

Datum: 17/2/1999 11:13, Categorie: telecom

Mobiel bellen bij KPN Telecom wordt goedkoper

Met ingang van donderdag 18 februari verlaagt KPN Telecom de gesprekskosten voor mobiel bellen zonder abonnement (prepaid) met gemiddeld 35%. Een klant met een Hi PrePay kaart betaalt straks in de dal-uren een kwartje per minuut. Een klant met De Mobiele Telefoonkaart van KPN Telecom belt 24 uur per dag voor f 1,10 per minuut.

Vanaf 1 maart 1999 worden ook de abonnementen en bijbehorende gesprekskosten in prijs verlaagd, met gemiddeld ruim 30%. Met name voor 'veelbellers' is de prijsverlaging significant. Het voordeel kan dan oplopen tot ruim 50%. Mobiel bellen met Hi en FlexiBel kan dan al vanaf een
kwartje per minuut inclusief BTW.

Nieuw in de tariefstructuur voor mobiele telefonie is de introductie van het Automatisch Belvoordeel. Op FlexiBel-abonnementen geldt dan hoe meer een klant belt hoe lager de gesprekskosten worden. Dit principe is een bekend fenomeen bij ondernemers maar uniek in mobiele telefonie.
FlexiBel-gebruikers zijn al verzekerd van het juiste abonnement door het Automatisch Abonnementsadvies.

KPN Telecom heeft sinds de introductie in begin 1998 ruim 660.000 prepaidkaarten verkocht. In totaal heeft KPN Telecom nu ruim 2,2 miljoen 'mobiele' klanten. Ook deze klanten profiteren van de genoemde prijsverlaging.

Deel: ' Mobiel bellen bij KPN Telecom wordt goedkoper '