Mobile Fun presenteert Samsung Galaxy S4 accessoires

BIRMINGHAM, UK, 20130315 -- Internationale online retailer van mobiele accessoires presenteert als eerste haar uitgebreide assortiment accessoires voor de nieuwe Samsung Galaxy S4. Het Britse bedrijf bereidt zich voor op een enorme vraag en stelt als doel als allereerste producten aan te kunnen bieden.

Een dag na de presentatie van de Samsung Galaxy S4 heeft de internationale online retailer Mobile Fun de eerste Samsung Galaxy S4 accessoires gepresenteerd. Het groeiend assortiment bestaat uit alle officiële nieuwe Samsung accessoires die kunnen worden gebruikt in combinatie met nieuwe apps en functies van de S4 zoals de S Band, de Game Pad, de Body Scale, een Extra Batterij Kit en de Wireless Charging Pad; en een 50-tal hoesjes van derde partijen.

De eerste verkoopprijzen voor alle officiële Galaxy S4 cases zijn ook bekend gemaakt. De harde covers, flip covers, flipcases en S View covers worden allemaal in een aantal verschillende frisse kleuren uitgebracht met initiële verkoopprijzen variërend van €23,99 tot €52,99*.

De bekendste derde partijen hebben direct hun Samsung Galaxy S4 hoesjes uitgebracht. Van merken als Gear4, Case-Mate, Otterbox, Cygnett en Belkin zal in de komende weken de eerste voorraad binnen komen. Het merk Spigen SGP komt als eerste met een aantal screenprotectors, waaronder de populaire GLAS.t Tempered Glass Screen Protector.

Voor vragen over producten of om review exemplaren aan te vragen kunt u zich richten tot marketing{at}mobilefun.nl

*Prijzen onder voorbehoud

Deel: ' Mobile Fun presenteert Samsung Galaxy S4 accessoires '