16/08/2001

Mona introduceert passie voor chocolade schwarzwälder kirsch en Stracciatella

Gepassioneerd genieten van heerlijke chocolade toetjes

Op 15 oktober a.s. introduceert MONA twee Passie voor Chocolade verwentoetjes: Schwarzwälder Kirsch en Stracciatella. Schwarzwälder Kirsch bestaat uit melkchocolademousse met kirsch en stukjes melkchocolade met witte chocolademousse op een laagje kersen. Het Stracciatella toetje is gemaakt van witte chocolademousse met stukjes melkchocolade op een laagje chocoladecrème. Het is de eerste keer dat naast chocolademousse- en crème er ook échte stukjes chocolade in een Passie voor Chocolade toetje zit. Steeds meer mensen willen samen én alleen genieten van heerlijke verwenproducten. Daarom introduceerde MONA twee jaar geleden de inmiddels succesvolle Passie voor Chocolade lijn.

Passie voor Chocolade
Mensen nemen graag even de tijd voor zichzelf en voor hun familie en vrienden. Gezellig samen eten en genieten van de gelegenheid. Of gewoon jezelf lekker verwennen met een toetje. Op zulke speciale momenten variëren mensen graag met heerlijke verwenproducten. Passie voor Chocolade Schwarzwälder Kirsch en Stracciatella zijn heerlijke, gelaagde verwentoetjes in luxe bekers, die gemaakt worden van échte Belgische chocolade. De toetjes zijn dus ideaal voor de échte chocolade liefhebbers.

Succes Passie voor Chocolade
Nederlandse consumenten eten steeds meer chocolademousse. Nadat de Passie voor Chocolade toetjes in 1999 voor het eerst geïntroduceerd werden, is de verkoop van chocolademousse verdubbeld. Maar chocolade is niet alleen heel erg lekker, het beïnvloedt ook op een positieve manier ons humeur. In chocola zitten namelijk stoffen die onze hersenen ook zelf aanmaken als we verliefd zijn of gewoon heel erg gelukkig.

Consumentenadviesprijs:
Passie voor Chocolade Schwarzwälder Kirsch, 2 x 150 ml., fl. 2,99 Passie voor Chocolade Stracciatella, 2 x 150 ml., fl. 2,99

Deel: ' Mona introduceert nieuwe Passie Voor Chocolade toetjes '